Esoo0698 canım bende de geç döllenme var şuan usg ye göre 13+2 yiz sata göre daha farklı bilmiyorum bile. Hamile kaldıktan sonra geç döllenme olduğunu bildiğimiz için sata göre gidilmedi hiç. Hatta devlete de kontrole falan gittim sat tarihini değiştiler. Usg ye göre 12. Haftada gitmen gerekiyor. Sat tarihini geçersiz sayıyorlar
Genelde aradaki fark kapatıyor gelişimi ilerden gidip (riskli gebeliğim var min haftada 1 kontrole gidiyorum). Benimki 10-12 gün mü ne geç döllenmeydi. Benimki her gittiğimde 1 gün falan ileri atıyor. Şuan arada 3 gün fark kaldı 😅😂 usgye göre gideceksin.