Muhammedamine Ysn hergün aynı olamaz canım . Gün içinde 10 hareket hissetmek gerekiyor bende 30 haftalık hamileyim . Eğer hissetmezsen o zaman endişelenebilirsin bazen çok hareketli bazende çok sakinler normal olan bu
Zehraicten Ysn bu haftadan sonra gününün çoğunu uyuyarak geçiriyorlar 10 haraketten az olursa doktoruna sorabilirsin ama endişe edilecek bir durum olduğunu sanmıyorum
Zehraicten Ysn tabiki korkmanız çok normal insan tedirgin oluyor ama içinizi rahat tutun Allah sağlıkla kucağınıza almayı da nasip eder inşallah 😌