Ben de grip gibi bir şey olmuştum. Devamlı kusuyordum, ateşim çıkıyordu dediğiniz gibi hiçbir şey yiyemiyordum artık en sonunda hastaneye gitmiştim Serum bari takın bebek beslensin hem de tansiyonum düşüyor diye. Serumdan sonra o da hareketlenmeye başlamıştı