Kızlar 25 ten beri baş aşağı olan bebişim 38 de makat geliş olmuş . 7 gün önce bile baş aşağıydı. İlk doğumum normal doğumdu.
Bebeğinde bu hafta baş aşağı dönmesi zormuş. Tabi imkansız da değilmiş. 2 şubatta son kez duruma bakılıp 3-4 Şubat gibi sezaryene alacak doktor.
Sizce döner mi? İlle de dönsün de demiyorum şahsen sancıdan biraz tırsıyorum 😂