Duyguuu488 Selamm kızçeleriniz ismini ne koydunuz bakalım ben Eliz Sema koydum sema kayınvalidemin adı(mecburiyetten) elizide ona uydurdum artık🙈
ogrencianne35 Duyguuu488 Lalin kızımın adı 💟 bir kız daha olursa Lilya bir kız daha olursa Lidya ama doguracagimi sanmıyorum 😂😂😂
Tbayram Duyguuu488 Biz Aden Masal koyduk✨ Masal sevgili olduğumuz dönemden beri istediğimiz isimdi sonradan başına adende ekledim💖
Yaprak_erdu Duyguuu488 Ben de İkra Sare koydum ilk Kızımın ismi de Ebrar Nur şimdi ikinciyi hamileyim