Zeynept59 Kuzlar bu ay adetim 7 gün önce geldi ne ağrı ne bişey . Bu sabah kanama varsa gebelik testi yaptım çok çok az silik çıktı ikinci çizgi bu nedir anlamadım başına böyle birşey gelen oldumu
Tucemsiiii Kanama ne şekilde geldi. Kahverengi akıntı şeklindeyse ve az ise yerleşme kanaması olabilir