Merhaba anneler .son adet tarihime göre 6 haftalıkken doktora gittim doktor vajinal ultrasonla keseyi ve bebegı gördü geç döllenme olabileceğini belirterek 5 haftalık olduğu söyledi. Ancak kese rahmin sağ tarafında takip edeceğiz diyerek 20 gün sonrası için randevu verdi. Sağ kasıgımda da ara ara ağrı yaşıyorum . Zamanla bebek yerine yerleşir mi böyle bir durum yaşayan var mı sizde yada çevrenizde ?