merhaba kızlar benim geçenlerde baya bı sancım tutmuştu gece kasıklarımda ve belimde çam sakuraya gittim birşey yapmadan yolladılar açılman yok suyun gelmemiş diye serum bile takmadılar her neyse ben kendi doktoruma geldim başka hastaneye doktorum randevum yok diye bakmadı acile git ordan seni sevkedicekler dedi ben acile gittim beni başka kadın doğum doktoruna gönderdiler sonra orda nstye bağladılar sancılarım düzenli ama açılmam ve suyum gelmemişti serum taktılar beni biraz serum iyi yaptı sonra biz eve geldik 2 gün sonra mesaj geldi MHRSden
( 24.01.2023 tarihi için Kadın Hastalıkları ve Doğum Polikliniğinden randevu almıştınız. Randevudan önce, aynı branşta muayene olduğunuz görülüyor. Bu nedenle, belirtilen tarihteki randevu başka bir hasta yararlanabilsin diye iptal edildi. İhtiyaç halinde aynı branştan 15 gün sonra randevu alabilirsiniz. Saygılarımızla. B030) böyle bir mesaj geldi ve ben 39+0 hamileyim son günlerim 15 gün randevu alamıyorum ben kendi doktoruma nasıl gidicem acildeki doktor da izine çıkmış başka bir doktora sevkeddiler o doktor bir kere bana kızmıştı kan gurubunu nasıl bilmiyorsun sert konuşmuştu ve ben çok kırılgan bir yapım var bende ağlamıştım eşimde agladigimi görünce doktorun yanına gitti bağırdı o doktora da gitmek istemiyorum napcam son 1 haftam kaldı off uzun oldu kusura bakmayı lütfen hakkınızı helal edin 🥺