Melike3435 Selamlar, çatlatma iğnesi olup gebelik öğrenene kadar yaşadığınız belirtiler nelerdi ? Yazar mısınız ? Bir de iğneden sonra kaçıncı gün öğrendiniz ?
Oznur_ece65 Melike3435 benim sadece 7 gün bel ve kasık ağrısı oldu 12 gün göğüs hassasiyeti yaşadım 17 güne kadar bekledim hiç aklınıza getirmeyin acaba olur mu stresi de atın kafanızdan ben hiç düşünmedim düşünmek istediğimde ya temizliğe verdim kendimi yada bişeyler le uğraştım çok şükür 17 gün testim pozitif çıktı
myangelson Melike3435 iğnenin 14. Günü pozitif gördüm bir kaç gün önce de sivilcelenme kasik ağrısı akıntı göğüs hassasiyeti hepsi oldu bunlar benim adet belirtilerim adet olcam diye test de yapmak istemedim adet olcam diye hatta eşim dedi bı yap bakalım diye 14. Gün biraz silik pozitifi gördüm
Melike3435 Ben de şu an 9. Gündeyim bel ve sırt ağrılarım oluyor. Bir de göbek bölgemde şişkinlik var kasıklarım da ara ara ağrıyor çok fazla ağrımadı kasıklarım. Düşünmemeye çalışıyorum ama gün sayıyorum test için 🫣
myangelson Melike3435 iğne belirtileri de olabiliyor canım bende de çok gaz olmuştu iğneden dolayı. Fazla düşünmemeye çalış hakkında hayırlısı olsun canım 🙏🏻🤍