Cansu-26 ilk hamile olduğumu öğrendiğimde baya detaylı bir kan idrar testi istenmişti. Çok şükür değerlerimde herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Daha sonra şeker yüklemesi haftasında tekrar kan idrar istendi. 30. Haftadayım sanırım son ana kadar başka bir tetkik istemeyecektir. Muayene esnasında da ultrasonda kemik ölçümleri, karın kafa ölçüsü, suyu, pozisyonu, kalp atışı gibi şeylere bakılıyor. Benim herhangi bir şikayetim olup olmadığını soruyor. Ek vitamin ilaç verilcekse onları yazıyor. Özel takipliyim genel olarak bu şekilde ilerledik 🙏🏻