Kızlar burada defalarca isim aradım çünkü hep tek isim düşünüyordum ve en güzeli olsun istiyordum ama bulamadım en son Beril Alya ismine karar verdim çift isim olacak ama ne yapalım en azından ona bir seçme şansı veririz istediği ismi kullanır. Sizce nasıl ismimiz ? ❤️