Kızlar merhaba herkese 26+3 haftalık gebeyim diş dolgum kırıldı çok fena ağrıyor dişçiye gittim ama hamile olduğumu duyunca muayene bile etmediler bişey yapamayız dediler çok kötüyüm bu sabah uyandım içten şişme yapmış sanki ağzımı kapattıkça şişliği hissediyorum başına böyle bi durum gelen var mı siz naptınız