Banusametailesi D vitamini takviyesini bir kaç besinden sonra alınmaması gerekiyor demisti doktorum unuttum bilen var mi yardımcı olursanız sevinirim
Nis Banusametailesi ben decaviti yemekten sonra alıyorum d vitamini damladanmı bahsediyon ben birkac besn ayrımı yapmadan diye kullanıyorum sadece ac mı tokmu onları dikkate alıyorum bir kac besin dedigi ne mesela
Mommm03 Banusametailesi Siz kan ilacı için bahsediyorsnz galiba kannilacini içtikten 2 saat sonra sut ürünleri tüketbilirsnz
Cnsozdmr Banusametailesi peynir çay kahve ama kan ilacı bu d vit değil yanlış hatırlamış olabilirsiniz
Mommm03 Nis Evet kan ilacni aç karında içip 2 saat beklemek gerekiyor ben bekleyemiorum vallah üstüne kahvaltı yapıyorum yoksa mide bulantısni geçtim kusma yapio
Mericylmz Mommm03 benimde midemi bulandırıyor aç karnına o yüzden tok karnına içiyorum ve süt ve süt ürünü tükenmiyorum genelde uyarmıştı doktor
Nis Mommm03 basından beri ac karnına icip sonra kahvaltı yapıyorum süt ürinlernede dikkat etmedm degerlermde iyi cıktı
Mommm03 Mericylmz evet bnde söyledim bi parça ekmek al öyle ic dedi öyle yapıyorum ama asla bekleyemioeum kahvaltı yapıyorum peynir flan yiyorum ztn bayadır icmiorum
Cansu-26 Bana doktorum bişey dememişti süt ve süt ürünlerinde 2 saat bekle diye bende hep aç karnına içip yarım saat sonra peynir falan yedim. Sağlık Ocağı kan tahlili verdiğimde değerlerim yüksek çıktı o yüzden gece yatmadan önce içiyorum
Miya-m Banusametailesi bana yemeğin yağından alıp kaşığına dök 10 damla dedi doktor, ben ekmeğe damlatıp yemek sırasında yiyorum doğru mu bilmiyorum