Aysenur222 benim ilk 10. Haftada oldu küçük bi kanama alanı dediler. 11de yine oldu kanama. 13de oldu kanama alanı büyümüş dediler ondan sonrasında 20ye kadar hep kahve geldi kanama alanı gidiyor dediler. 3 tane büyük büyük parçalar düştü. Sonra baya kesildi gibi oldu 21de bi sancı gibi bişi oldu kırmızı kanama başladı ağrımda vardı acilde baktılar rahim ağzı 25 mm düşmüş rahim hunileşme yapmış acil serklaj dediler kendi doktorun geldi serklaj tutmaz kanaman var dikişlerin patlar dedi hastanede yttım çıktım 2 gün iyiydim sonra sabah ani kanama akşamına ani kanama acile gittim başka doktor gördü oda dedi plesanta kaynaklı imza verip çıktım sabahına yine yoğun kanama heryer kan gittik doktor dedi kese sarkmış rahim ağzı kısalmış kaybedebilriz dedi yatış yapıldı 3 gece cumartesi akşam yeni çıktım hastaneden pzartesi yeniden kanama bugün kanama 🤷♀️🤷♀️ gerçekten ruhsal anlamda hiç iyi değilim uyku uyuyamıyorum korkudan eşim desen hergün beni kanlar içinde görüyor oda iyi değil en ufak bi seste fırlayıp uyanıyor