Dün gece 4 gibi doğum yaptım kızlar bebeğim yenidoğan yoğun bakımda biraz ağrılarım var kendime geleyim doğum hikayemi sizlerle paylasicam inşallah bu postu gören herkesten bebeğim oğlum için dua istiyorum bian önce sağ sağlim yanıma gelsin piskolojik olarak çok kötüyüm oda boş karnım boş 🥺🥺