vyusala 2 gündür göğüslerimdeki şişkinlik ve ağrı azalmış 15 haftalik olduk sizce normal mi yoksa doktora danışmalı mıyım
KLORAKHANIM vyusala normal canim, benim goguslerim ilk 17 hafta büyüdü allah büyüdü nar gibi kipkirmizi olup catladi simdi 11 haftadir hic agri sizi kaşinti yok. Memitolar da alisiyor duruma 😅