Mgrlkkk öncelikle doktoruna yazıp tavsiyeni ondan almanı öneririm canım . Ben gribimi 1 çay kaşığı toz zencefil 1 tatlı kaşığı bal 1 çay kaşığı pekmez 1 bardak ılık suda eritip günde iki kere içerek 2-3 günde atlattım doktoruma sormuştum zararı yok demişti zencefil bağışıklığı güçlendiriyormuş şimdiden geçmiş olsun 🙏🏻