efeninannesiii_ illa enfeksiyon olmasina gerek yok. Dogumcu olarak degil kadin hastaliklari olarak cevaplasın. Ay sinir oldum bol su ic cogalt su icmeyi ama gecmiyor ben fitille kurtuldum o da bakalim ne zamana kadar. Bende de enfeksiyon bisey yoktu akintin biraz var diye verdi fazla bile degildi yani dusun.. alttan usg bakarken gordu