Havva3407 aynı haftada aynı şekilde banada oldu ve 10.haftaya kadar ara ara olmuştu, kırmızı kanamaya dönüşmedikçe sorun yok demişti doktorum, 10.haftada kırmızı oldu ama çok azdı kontrole gittim Allaha şükür bir sorun olmadı. Yerleşme kanaması olabilir, bol bol su iç ve dinlen. Ben ayaklarımı yüksek biyere koyup yatıyordum. Sürekli yatmakta iyi değil arada kallıp evde yürüyüş yap kan dolaşımının iyi olması lazım. Suan 27hafta olduk 🥰 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi ☺️
Birde o dönemde zaten progestan kullanıyordum 2günde 1 2doz oluyordu, eklenmelerden sonra coraspini kesti doktorum iğneyide hergüne çıkarttı. 12.haftaya kadar hergün 2doz progestana devam etmiştim