Hulyaly Tüm anne ve anne adaylarına soruyorum 36 hftadayım dünden beri karnımda uyuşukluk var dokununca hissetmiyorum. Bebek hareket ediyor ama eskisi gibi acıma olmuyor yani bn hssetmiyorum. Nden böyle oluyor yaşayan varmı acaba ?