Kızlarr bende siİn gibiydim 2 ay önce düşügüm oldu bide benim. Kasıklarımda ağrı olunca batma şüphelendim 3 gun var benimde erken gebelik teati yaptım ve belirgin kırmızı cızgı cıktı. Heycanlandım reglmın gecmesini bekliyorum inşallah vardır gebeyizdirrrrr ❤️😘😘