Aysegll_ Kizlar birşey sormak istiyorum ben normalde de bikini bölgesine ağda kullanamayan biriydim hep tüy dökücü krem kullanıyordum fakat hamile kaldıktan sonra tereddüte düştüm şuan 4 aylık hamileyim kullanmamın bir sakıncası varmı sizce
Bibisko Aysegll_ bende hamilelikten önce kullanıyordum fakat doktorlar önermiyo maalesef. Kana karışma durumu varmış kimyasal olduğu için bebeğe zararı olabilirmiş. Ben biraz dikkat ediyorum bu dönemde saç boyama vs gibi şeyleri de yaptırmıyorum ama bunları yapanlar ve birşey olmayan kadınlar da var. Tercih biraz da size kalmış ama bence riske atmaya değmez