Kızlar günaydın bat 19 du 17 sinde oldum . O ara ateş , halsizlik ile raporluydum ilaç kullandım adetim normalde 5 gün sürer 3 gün az az geldi yoğun gelmedi . Dün ve önceki gün ilişki sonrasında kanama geldi bu durumu yaşayan var mı korkmalı mıyım ? Adet olamadığım için mi oldu böyle ?