arenim1907 normal canım birde artık 28 den itibaren daha sıklaşıyor çünkü bebek iyice büyüdüğü için kendini rahimle beraber doğuma hazırlıyor benim 20 den beri var o zamanlar çok sıklaşmıştı 3 kere nst ye girdim doktorum ilaca başlatmıştı erken haftalar diye artık o hareketine istinaden yalancı kasılmada eşlik eder bu haftalarda korkucak birşey yok ancak sıklaşır kasılmalar artar ise genede doktoruna danışmanda fayda var her gebelik kendine özeldir sonuçta o yüzden ne sıklıkla yaptığını kaç kere kaç dakikada bir takip edip doktoruna söylersen o daha net bilgi verir 🙏🏻