mltmcn Merhaba bugün 40+1 olduk. Suyum azaldığı için doktorum suni sancı ile doğumu başlatma kararı aldı. Bana dua edin tüm hamile arkadaşlarım. Doğum sonrası deneyimlerimi sizinle paylaşıcam mutlaka..
Mpo2266 mltmcn 28 gün mnce suni sancıyla doğum yapan biri olarak sadece ebeleri dinlemeni tavsiye ediyorum ne kadar onları dinler ve yardımcı olursan doğumun o kadar hızlı ilerler . Allah kolaylık versin hayırlıca kavuşun inşallah❤️
dlkuznnn mltmcn canım dualarım seninle Allah’ım Sağ salim kucağına almayı nasip etsin. İnşallah kolay bi doğum olur senin için 🤍🤲
Eylulkelebegi Allah yardımcın olsun inşallah evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin rabbim ❤️
Hazan_yeli25 Hiç korkma ben üç saat içinde suniyle doğum yaptım .sıfır açılma varken hiç sancı yokken gittim 40+6 da idim acilmamin hepsi üç saat içinde tamamlandı doğum yaptım son yarım saat kırk dakka olan sancı siddetliydi sadece okadar da olcak bol dua bağırma yorma kendini Allah yardım eder dua et Meryem Ana otu kullan suni verildiği zmn
birinciozden Hazan_yeli25 maşallah Allah ım bana ve benim gibi bekleyenlere de nasip etsin inşallah.Pazartesi suni sancı ile doğum başlatacağız dedi doktorum .Yorumunuzu okuyunca sevindim.
Evrem32 5 gün önce suyumun gelmesi ve sancımın olmaması nedeniyle suni sancıyla doğum yaptım, yukarda arkadaşında dediği gibi sadece son sancılar çok şiddetli ondada sancı sürekli devam etmiyor Rabbim çok güzel mola verdiriyor dinleniyorsun.. ebeleri güzel dinle, sancılarıda nefesle karşıla.. kucağına koydukları an hepsi biticek..
Nbda mltmcn Merhaba nasılsınız, Allah kolaylaştırsın, bende de bebegin suyu azaldığı için yarın suni sancı ile doğum planladı doktorum, 39+5 teyiz. Kolayca geçsin doğumlarımız İnşallah, sağlıkla sıhhatle kavuşalım bebişlere🙏