Hamideersin Kızlar sanırım doğum sancısı çekiyorum birazdan hastaneye gitmeyi düşünüyorum umarım doğum sancısıdır bana dualarınız da yer verir misiniz. sancı sıklığı bu şekilde o 2saatlik arada uyumaya çalıştığım için bir tutmadım ama devam etti
Pearlyy Hamideersin Allah çabucak ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Pozitif doğum hikayem diye paylaşmayı nasip etsin 💜🤲🏻