aycan26 Merhabalar plesanta asagida kanama tehliken var denilen bir anne adayiydim . Psikolojik olarak sezaryen doğuma hazirlanmistim.34.haftada bebeğim çok asagida olduğu için ciger geliştirici düşük önleyici iğne oldum kanama ihtimali nedeniyle son haftalarimi yatarak geçirdim. Plesanta aşağıdan biraz yukselip on duvara yerleşmişti. Sabah 7 düzensiz sancı larla uyandım böbrek sancısı gibi kesin yalancı sancı diye düşündüm. Eşim geldi 3 gibi hastaneye gittik.3 cm acilma. Doğuma alındım kanama takibim yapıldı. Suni sancı ile doğum hizlandirildi. Saat 21:00 da (Biraz dikisim çok ama) mucizem sezaryen derken normal Dogumla geldi.Masallah kizlar dikisten korkmayın katlanilmayacak birsey değil temizliğe dikkat etmek gerekiyor. Allah bu yolda kimseyi birakmasin.
GizemzerUar aycan26 rabbim analı babalı büyütsün inşallah gözünüz aydın 🙏 kaç haftalık Doğum yaptınız acaba bende 34+5 deyim erken Doğum riski var dedı doktor iğne fitil verdi de k yüzden sordum
aycan26 GizemzerUar 38 arti 0 da geldi bebeğim ama dedigim gibi ayaklarimin altında yastık yatarak bir hamilelik geçirdim