Bsrakrs Oğlumu 16.haftada hissetmiştim şuan 17haftalık gebeyim 2.bebeğime cinsiyeti henuz belli değil ama ne karnım çıktı ne bebeğimin hareketlerini hissettim normalmi🥺 ilk bebeğimde karnım daha çoktu bu zamanlar şuan yok gibi
Kurtiremmm Bsrakrs ben şuan 21. Haftadayım karnım yeni çıktı hareketlerimizde 1 -2 hafta önce hissettik şuan eşim elini koyduğunda hissedemiyor ama ben hissediyorum 😅 normaldir şuan ki haftanıza göre 🙏