Zynec25
Siz bilirsiniz tabii ki ancak devlet hastaneleri de yapıyor ve gayet memnun kişiler bu konuda , öncelikle kadın doğuma randevu alın kontrol günü doktorunuz kendisi söyler ikili taramayı zaten , eğer söylemezse siz söylersiniz o kayıt açmış olur . Daha sonra perinatoloji bölümüne gidip gün alabilirsinşz veya aynı gün de bakabilirler