Kızlar ilk defa folikül takibi yaptırmştm hatta o ay 2 yumurtam vardı birisi 20 mm olmuş 2 gün sonra dr çağırdıgında da çatlamıştı yani gelişip çatlamada sıkıntı olmadıgı halde hamile kalması zor olanalr var mı aranızda eşimin sperm sorunuda yok ayrıca kaliteli mi değil acaba