Kimyasal gebelik geçiripte sonraki ay hamile kalan var mı acaba? Bazıları düşükten sonra hamile kalma şansı daha yüksek oluyormuş diyor bazıları doktor bana beklememi söyledi diyor. Kafam karıştı yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden