Dilarakilic Aynurrrrr 4.aydan beri bio-oil kullanıyorum turuncu olan. 34deyim henüz bir şey yok canım öneririm
EdaZehra Aynurrrrr ben badger kullanıyorum. Gayet güzel ama bir kutu yetmeyebilir hamilelik süresince
Necibedmrll Ben lierac kullanmaya başladım yeni şimdilik güzel emilimi falan çoğu kişi öneriyor tavsiye ederim
Necibedmrll Sahnedekimadam 200 ml büyük ama tabi kullanım şeklinize de bağlı nohut tanesi kadar alıp çatlamaya meyilli bölgelerinize yayarak sürebilirsiniz
svm9 Lierac kullanıyorum çok memnunum ama ilerleyen zamanlarda belli olmaz tabiki vücut genişledikçe yapısına göre çatlayabiliyor ister istemez