Gulsen61 40 haftalık hamileyim doktor cm açılman var dedi 4 gün once ve bu hafta doğum olur demişti ama hâla doğum başlamadı sancım bile yok ne yapmalıyım?
T2768747 Gulsen61 Ben 38+5 hamileyim sancım felan yok ama doktorum ilaç verdi kas gevşetici gibi birsey dedi çarşamba iç perşembe doğuma alayım seni dedi normal doğum
Dilara556 Gulsen61 canım bende 40+3 üm 2 haftadır 1 cm ilerlemedi cuma suni sancı verip doğum yaptıracaklar ne yaptıysam fayda etmedi
Melosmeloss Buse-ozdmr canım ben neler neler yaptım 40+4 oldu daha hiçbirşeyim yok gelmeyince gelmiyor 🤣🤣
Melosmeloss Dilara556 yine sana denk geldim kız bende aynı 40+4 oldu hala hiçbir belirti yok yarın kontrole gidicem bakalım ne diyecek doktor🤣🤷🏻♀️
Dilara556 Melosmeloss hadi hakkında hayırlısı canım beni de yarın ntsye çağırdı bide çarşmaba cuma da doğum suniyle , hakkımızda hayırlısı kız 🥹🤗
Gulsen61 @"Dilara556 doğum baslamazsa şu tarihte gel su kadar aralıklarla gel diye kontrolede çağırmadi nasıl bi yol izliceğimi bilmiyorum açıkçası