38+5 haftalık gebeyim dün kasılmalarım 12-13 dakikada bir geliyordu şuan 10 11 dakikada bir geliyor ama öyle aşırı bir ağrım olmuyor sadece karnım taş gibi oluyor kasıklarım ve belim hafiften ağrıyor ve nefes alırken zorlanıyorum bunlar doğum sancıları değil mi hanımlar