Meliissaaaa Kızlar memnun musunuz lolonsun kıyafetlerinden? Uygun mu fiyatı? Ebebek mi daha iyi yoksa lolons nu
Hallerimvarbenim Meliissaaaa Ben lolonston çok kıyafet sipariş ettim bir yaş iki yaş falan büyük aldım bedenini nolur nolmaz diye gayet güzeldi ama tabi e bebek daha kaliteli fakat lolonsta çok uygun fiyatına göre çok kaliteli
Tugbaysima Meliissaaaa ben yeni doğan hastane çıkışlarını hep lolonstan aldım çok memnunum ebebekten de ıslak mendil göğüs pedi emzirme sütyeni tarzı şeyleri aldım ondan da memnunun kargolama hızlı
ilkimbebee Meliissaaaa e bebek ve Civil vazgeçilmez lolons tan alışveriş yaptım beğenmedim kalıpları ufak dikkat ederek almalısın
story ilkimbebee ben de lolonstan denemek için birkaç parça şey sipariş edeceğim ama beden konusunda emin olamamıştım. Bedenleri ufak demişsiniz 0-3 aylık için 3-6 mı alsam daha iyi olur sizce ?
ilkimbebee story canım şöyle söyleyim kıyafette aldım daha çok zıbınlar 0-3 3-6 6-9 aldım (0-3 ve 3-6) aynı boyutta etiketler değişik