Elissa1 Kızlar 32 haftalık hamileyim komik gelcek ama karnımdan 2 defa çıt diye ses geldi aynısını yaşayan ya da sebebini bilen var mı, gerçekten duydum dalga geçmeyin lütfen 😐
Ballisi533 Elissa1 aynı şeyi cok kez yasadım doktoruma sordum onemli bırsey olmadıgımı soyledı hıcbır aorunda yok ama cok tuhaf degıl mı 😂 sanki bırsey kırılıyor gbııt dıye bır ses
Fatmaaa12 Elissa1 aynısını bende dün yaşadım 31 haftalık gebeyim biraz sırt üstü uzanayım dedim birden ses geldi korktum sonra vicdan yaptım inşallah bişey olmamıştır keşke sırt üstü yatmasaydım diye iki gün sonrada kontrolüm var normal bişey miymiş yani benim de ilk gebeliğim çok tecrübesizim
Asilinannesiezgi Elissa1 bende de ilk defa yarım saat önce oldu hemde iki defa duydum şaşırdım afalladım kötü bise olmuyodur içeride insallah ya
Elissa1 Ballisi533 Evet eşime söyledim inanmadı bana, senin kemiklerini kırıyordur diyor ama duyduğuma eminim çok korktum bir an 😅
Ballisi533 Elissa1 benımkide bana cocuk icerde kareta yepıyordur diyor 😂 ama halbukı cidden baya bayaa cıt sesi var gelıyor bak bırsz oncede oldu
Avukathanimm Benden de geldi bir defa, aha dedim içerde kuduraa kuduraa sonunda kırdın bi yerini 😂şaka bi yana daha önce de duymuştum bu çıt sesi meselesini endişelenecek bişe değil diye.
Elissa1 Yarın kontrolüm var kızlar söylerim size de ama arkadaşların dediğine göre endişelencek bir şey yokmuş içim rahatladı benimde ilk gebeliğim 😊
alangoya_ Elissa1 senin iki defa gelmiş 39. Haftadayım dönerken falan bildiğin çatır çutur ediyor 😂 korkumdan doktora sordum hani nedir bu ses bebeğe bi zararı olur mu diye bırak bebeği senin kemiklerin kıkırdak halini alıyor sen çatırdıyosun dedi 😂 kalsiyum eksikliği magnezyum eksikliğinden olurmuş ikisini de takviye alıyorum ama yeterli değil sanırsam umarım doğumdan sonra geçer :)
Elissa1 alangoya_ evet kalsiyum ve magnezyum eksikliğim olabilir çünkü tırnaklarım filan bebek tırnağı gibi durup dururken kırılıveriyor ilk defa
alangoya_ Elissa1 dişleriniz ne durumda ben perişan haldeyim ya öyle bir diş eti çekilmesi yaşıyorum ki bariz kökleri görünüyor artık çok sıkıntılı bir durum