Merhaba. 18 haftalık kese yırtılmasıyla birlikte suyum bitti ve ölü doğum yapmak zorunda kaldım. Hemen tekrar en kısa sürede hamile kalmak istiyorum, başına gelenler ne kadar beklediniz acaba? Doktorum bununla ilgili bir şey söylemedi tabi yine kontrole gideceğim ama sizinde tecrübelerinizi almak istiyorum