Kızlar bugun ıtıbarıyle 37+6oldum doktorum 2 hafta icin de dogumum gerceklesebilir yeri daralmıs ve gitgide kılo alıyor dedi eger dedim gibi 2 hafta icinde dogmazsa yanıma gel dedi 3 gun sonra kontrolum var ne dicek bilmiyorum sadece bu ara cok fazla bel agrım ve ciddi derecede tuvalete cıkmalarım basladı acıkcası ne zaman gelıcek bılmıyorum ama korkularım arttı dıyebılırım kız cocuguna hamıle kalanlar sızler kac haftada dogum yaptınız