Minigimmmmmmmnaz 40 haftayı doldurmadan kız bebek mi erken doğar yoksa erkek bebek mi haftadına göre hangisi önce gelir?
Yeniden-burda2 Minigimmmmmmmnaz benim ilk kızım 39+4 de geldi. Bu bebeğime de kız dediler 40+2 olduk ama daha gelmedi. Karnımı gören erkek diyır hayır kız diyorum. Bakalım ne olacak 😁😅
Minigimmmmmmmnaz Yeniden-burda2 hayırlısı olsun inşallah hakkınızda rabbim sağ dalim kucağınıza almayı nasip etsin