Sltkylmz valla ilk sezaryenim 10 sene önceydi ve ilk 15 gün yataktan desteksiz kalkamamıştım illa birinin kaldırması gerekiyordu ama orda mesela ameliyattan sonra sıcak kum torbası koymuşlardı ve ağrı kesiciler ile ağrım kesiliyordu daha iki ay önce ikinci kez doğum yaptım şimdi sıcak kum torbası koymadılar rahim toparlayıcı bir şey yaptılar uyuşukluk geçince ölüyorum sandım rahim tıpkı doğum yapmıyor gibi nasıl kasıldı tüm gece ve ağrı kesiciler de fayda etmedi meğer o rahim toparlayıcı yapıyormuş bence normal imkanın varsa dene korkma ameliyat da çok kolay bir şey değil sonuçta orda doğumdan önce belki en fazla saatlerce ağrı çekeceksin ama sezaryende öyle mi günlerce çekiyorsun ilk ayağa kalkış ilk tuvaletini yapma bence zor yani