aren6161 benim ilk gebeliğim, benim de kuzum olucak inşallah. Ben de çevremde böyle haöilelelik yaşayan insan görmedim ben sorunluymuşum gibi geliyor. Sanki bi tek ben yaşıyorum tüm bu dertleri gibi bide ben 8 haftalıkken ağır korona yaşadım hastanede yattım, 31 haftalıkken de domuz gribi oldum yine hastanede yattım. Bu arada 20 li haftalarda tansiyon belası çıktı, onunla da uğraştım. Şimdi de vajinal siğil yaşıyorum 4.cü ayımdan beri, zorunlu sezeryan olucam. Yani yaşamadığım şey kalmadı