2cocukannesiiiii Arkadaslarim anlattı biri 3 cm ile biri 4 cm ile doğuma alinms. Bi arkadaşımda sıfır kesi, diğer arkadaşımda 4 dikiş 10 cm olması gerekmez mi açılmanin Neye göre dogurtuyolar hemen Yumuşama bebeğin kanala girmesi gibi etkenler mi söz konusu
Fevehan 2cocukannesiiiii 3 ve 4 cm ile Doğum olmaz ki, almışlardır ama açılma olmuştur yani sonrasında Doğum gerçekleşir
AslanBebeginAnnesi 2cocukannesiiiii ben 8 cm açılma ile hastaneye gitmiştim hemen suni sancı verilip 10 cm ile doğuma alındım
mzyynkbra 3 4 cm açılma ile doğuma alıyorlar doğum olmuyor canım suni veriyorlar açılmanın 9-10 cm olmasını sağlıyorlar sonra doğum oluyor . Bebek 3 4 cm açıklıkla nasıl dışarı çıksın 😌
Ledeyna21 2cocukannesiiiii 3 4 cm ile doğuma alamaz doğum başlamış yatışını yapmıştır ya sancısı düzenli ilerlemiş açılmıştır yada suniyle açılmayı sağlayıp doğumu hızlandırmışlardır
Evinamin031120 2cocukannesiiiii benim sancım vardı suyum geldi 3 cm acıkşıkla doğumhaneye girdim asla rahim duvarım yumusamadıgı ve 8 saatte 1 cm bile açılma olmadığı için bebek strese girdi kalp atışı zayıfladı ve sezeryan oldum