nurtasdemir Merhabalar Haftaya girdik Allah’ın izniyle. Göğüste ve diğer vücut bölgelerinde oluşacak çatlaklar için önceden bebek yağı sürülmesi gerektiğini duydum.bu şekilde uygulayan var mı veya başka ne önerebilirsiniz ☺️♥️
pnar-06 nurtasdemir ben çatlak bakım yağı ve bebe yağı kullanıyodum canım 7.ayıma kadar çatlağım olmadı 7 aydan sonra çatladım genetikte varsa ne kullanırsan kullan çatlıyor maalesef 😶😑
Cayvarmiya nurtasdemir ben dalin in bebe yağını kullanıyorum ilk haftalardan beri … 33 haftadayım hiç çatlak yok şu anda
Misraaaaaaa Ablam bio oil kullandı hiç çatlağı yok. Ben de ona başladım 5.haftafan beri kullanıyorum. Saf zeytinyağı ve bebe yağı da kullanıyorum elime hangisi geçerse 🤭 bir de bol su içmek gerek özellikle son haftalarda göbüşünü kaşıma derim 🤗