Minikkalp937 13 Ekim'de adet gibi bişey oldum adetimden 3 gün önce oldu bu olay sadece çisimi yaptığımda sumuksu kan geldi o kadar sonra hep lekelenmem oldu o hafta içinde eczaneden test alıp yaptım cikmadi bi kaç gün sonra tekrar hassas test aldım gene çıkmadı aradan 1 hafta geçti iki gün önce falan tekrar eczaneden test aldık gene negatif çıktı ama bugün mide bulantım oldu kusmadım ama bulantı geliyor yokluyor yani bu süre içinde yumurtaliklarim ağrıdı ara ara dün gene yumurtalama donemimdi biz tekrar denedik yoksa tekrarlayalim diye adetim bugun kadar hiç şasmadi 3 gün erken olması çok saçma geldi bana ama adete bile benzemiyodu zaten sizce nedir
Cannur Minikkalp937 doktora gitmeniz daha saglıklı. Bi test filan yapar. Eczanedeki testler herzaman saglıklı sonuc vermiyor. Yada burda soylenenler pek saglıklı olmaz en iyisi bi doktora görünün