Kızlar geçen ayın 19 unda regl oldum . Bu ay henüz olmadım ,regl belirtilerim var tabi bu gebelik belirtisi de olabilir, kasık ağrısı göğüste hassasiyet felan . Ne zaman test yapsam en doğru sonucu alırım ☺️ geçen ay kimyasal gebelik olmuştu da , o yüzden biraz daha sağlam adım olsun istedim bu sefer