beta değerim 19’du ben öğrendiğimde.
Tek erken öğrenen benim zannediyordum 🥹😁
Artmış çok güzel maşallah.
1 hafta sonra doktora gidebilirsiniz bence ama kalp atışı ve bebek görme için erken gibi.
Ben gittiğimde 10 gün sonra tekrar gel demişti gittiğimde keseyi gördük.
Hayırlısıyla sizde görürsünüz umarım ❤️