Seydalii sezeryan olursan canım bu tarihi alabilirsin 38 haftayı doldurmuş ve geçmiş oluyor 1 2 gün bebekte herhangi bir promlem yoksa sorun olmaz mesala kızımda 42 hafta bekledik normal doğum için olmadı şuan 2 gebeliğim genelde 38 39 arasında alıyorlarmış bazı doktorlar 37 mesala sende konuş doğumun sezeryan olacaksa yapsın