Sedagoncaaa benim ilk doğumum sezeryandi. Epidural oldu. Öncesinde diyordum beni kesin genel anestziye alırlar ameliyat esnasında çünkü normalde çok heyecanlı bir yapım var hemen herşeye heyecanlanır, bayılacak gibi olurum. Ayrıca tansiyon probleminde var. Buna rağmen bebeğimi görmek için epidural istedim. Doğuma girerken hep dua ettim bebeğin için sakin olmak zorundasın diye kendine telkinler verdim… Ameliyathaneye girdiğim anda sanki bir cesaret bir soğukkanlılık geldi. Ve o kadar kolay geçirdim ki nasıl doğduğunu anlamadım. Zaten o ilk an kucağına verdiklerinde tüm endisen yok oluyor o mutlulukta heyecanla. Allah sağlıklı hayırlı doğum nasip etsin. Bol bol dua et 🙏