O yüzden en mantıklısı hem özel hem devlet kontrolünde olmak bn devlete gidip orda tahlil nst vesaire yaptırıyorum ozeldeki doktoruma da daha yeni yaptirdim al bak sonuçları diye gösteriyorum valla kimse kusura bakmasın özelde en ufak herşeye para istiyor az buz bişey de değil yani. Öyle sisteme böyle çakallık gerek