birannebirfurki Kızlar bebeğim 33+5 günlük 2 gündür hareketlerini daha çok vajinada hissediyorum normal mi doğum pozisyonu aldığı için mi böyle acaba sizde durumlar ne
Rmsc birannebirfurki sizinle aynı gündeyiz , bende iki gündür vajinada baskı hissediyorum bu çok rahatsız edici 😑
birannebirfurki YagmurAnnesi evet sanki her an çıkıcakmış gibi benimde 3. Hamileliğim bi ölü doğum bi 31+3 erken doğum olunca bu haftalarda nasıl oluyo bilmiyorum 😅
Fatma63_41 Vajinada Makatta sanki çıkacakmış gibi 🤣 gerçekten bazen çok ağrı oluyor resmen çöküyor idrar geliyor vs
anie birannebirfurki aramızda tam bir hafta var kuzum bende ortalama 10gündür o şekildeydim tecrübesiz olunca da korktum doğal olarak fırtlıcak aşağıdan falan sandım 😄 2gün önce kontrolde pozisyonu almış kafasını aşağıya dayamış ve kilosu artık daha hızlı artıyor baskı hissetmen normal dedi doktor
birannebirfurki anie bende sabah kontrole gidicem inşAllah doğum pozisyonu almıştırda normal doğum olur 😅
birannebirfurki anie hala ters pozisyondaymış haftaya gel tekrar bakalım duruma göre sezeryan günü verelim dedi hiç istemiyorum 😞
Fatma63_41 Allah yardimcimiz olsun bi an önce bizi dar yerden kurtarsin gerçekten bazen çok zorlanıyorum
anie birannebirfurki sen gönlünü ferah tut canım suyun içinde dönüp duruyolar zaten burda son dk dönen ne bebeklerin yazısını okudum ben sen bol bol yürüyüş yapmaya çalış faydası var diye biliyorum
Havva_mulayim1 Bende aynı 33+5 ve aynı şeyler bende de var baskı desen var sertleşip bi yerde toplanma desen var biraz daha dayanır inşallah 😄